Cech Inżynierów Umysłu


Cech Inżynierów Umysłu
– Zbuduj Siebie Na Nowo!

  • Młodych dorosłych i dorosłych:
    Osób poszukujących
    głębszego zrozumienia siebie
    w rolach: DZIECKA, PARTNERA, RODZICA.
  • Osób pragnących zmiany:
    Szukających skutecznych
    narzędzi do pokonywania
    trudności na każdym etapie życia.
  • Osób chcących
    rozwijać swoje umiejętności:
    Pracujących nad komunikacją,
    relacjami, pewnością siebie i realizacją celów.
  • Osób otwartych na rozwój:
    Gotowych na pracę nad sobą
    i zmianę swoich przekonań w
    dynamicznie działającej grupie.

To Twoja kompletna ścieżka życia, która składa się z czterech kolejnych etapów.

Odkrywanie Dziecka

Czas trwania : 6 msc.

Poznanie swojego wewnętrznego dziecka, praca nad emocjami, budowanie poczucia własnej wartości.

Cele m.in.:
Zrozumienie emocji, budowanie poczucia bezpieczeństwa, zaopiekowanie potrzeb, lęków pierwotnych.

Zmiany m.in.:
Większa świadomość emocjonalna, akceptacja siebie, tolerancja odcieni emocji.

Budowanie Partnerstwa

Czas trwania : 12 msc.

Praca nad umiejętnościami interpersonalnymi, budowanie zdrowych relacji.

Cele m.in.:
Poprawa komunikacji, budowanie asertywności, rozwiązywanie konfliktów, mentalizowanie drugiego człowieka.

Zmiany m.in.:
Lepsze relacje z innymi, klarowność wyrażania siebie i swoich potrzeb.

Rozwijanie Rodzica

Czas trwania : 24 msc.

Rozwój odpowiedzialności, budowanie poczucia sprawczości, wdrażanie pozytywnych nawyków.

Cele m.in.:
Wyznaczanie celów, budowanie poczucia sprawczości, dążenie do satysfakcji, odpuszczanie poprzez zrozumienie.

Zmiany m.in.:
Większa pewność siebie, umiejętność osiągania celów, ugruntowanie siły spokoju.

Misja życiowa

Czas trwania : Indywidualnie

Odkrywanie swojej misji życiowej, praca nad wartościami, budowanie trwałego poczucia sensu.

Cele m.in.:
Odkrycie swojej misji, przełożenie wartości na cele. Dotarcie do poczucia „sedna” oraz pokładów wewnętrznej inspiracji.

Zmiany m.in.:
Znalezienie sensu i „iskry” bytu, poczucia spełnienia, wytrwałości w życiu z pasji.


Jaki jest nadrzędny CEL?

ZMIANA!

W ramach cyklu spotkań rozwojowo-terapeutycznych to osiągnięcie najwyższego możliwego poziomu rozwoju na danym etapie (POZIOM I, II lub III), w odniesieniu do indywidualnych potrzeb i potencjału uczestnika. Jest to proces nabywania i utrwalania określonych KOMPETENCJI, które przekładają się na KONKRETNE UMIEJĘTNOŚCI niezbędne do skutecznego i satysfakcjonującego funkcjonowania w życiu. Te umiejętności, manifestowane przez uczestnika w postaci wspierających zachowań, charakteryzują się utrzymaniem siły spokoju i równowagi emocjonalnej, nawet w obliczu wyzwań i trudności.


Na każdym poziomie uczestnicy przechodzą przez system lig rozwoju, który motywuje do działania i pozwala śledzić postępy:


  • Poznawczy (intelektualny)
  • Emocjonalny (uczuciowy)
  • Społeczny (interpersonalny)
  • Moralny/Etyczny
  • Fizyczny/Biologiczny
  • Tożsamości i Osobowości
  • Duchowy/Egzystencjalny
  • Behawioralny (Nawykowy)
  • Komunikacyjny (Językowy)
  • Kreatywny/Twórczy
  • Zawodowy/Zainteresowań
  • REALIZACJA
  • DOWODZENIE
  • TWORZENIE WIĘZI
  • ANALIZA

  • Teoria Transakcyjnej Analizy (E. Berne): 
    Praca z trzema stanami Ja – Dzieckiem, Rodzicem i Dorosłym – aby lepiej zrozumieć swoje wzorce zachowań i relacji.
  • Teoria Emocji (M. Arnold):
    Zrozumienie, jak oceny wpływają na nasze emocje i zachowania
  • Zręczność Językowa (R. Dilts):
    Uczenie się precyzyjnego komunikowania i zmiany przekonań.
  • Teoria Rozwoju Psychospołecznego (E. Erikson):
    Zrozumienie etapów rozwoju i wyzwań na każdym z nich.
  • Teoria Hierarchii Potrzeb (A. Maslow):
     Identyfikacja potrzeb i dążenie do samorealizacji.
  • Teoria Integralna (Ken Wilber):
    Uczenie się precyzyjnego komunikowania i zmiany przekonań.
  • Model Poziomów Neurologicznych (R. Dilts)
    Zrozumienie i wprowadzanie zmian na różnych poziomach
    (środowisko, zachowanie, zdolności, przekonania, tożsamość, misja).
  • NLP (Programowanie Neurolingwistyczne):
    Wykorzystanie technik NLP do zmiany wzorców myślenia i zachowania.
  • AUTORSKI MODEL SFER I ATUTÓW inspirowany Talentami Gallupa:
    Odkrywanie i wykorzystywanie swoich naturalnych zdolności celem uwolnienia pełnego potencjału.


Koszt zajęć w miesiącu to 600 PLN za 4 spotkania trwające 120 minut.
Zniżki:

Przy opłacie „z góry” za każdy POZIOM otrzymujesz zniżkę w wysokości 10% za cały pakiet.

Absolwenci POZIOMU I otrzymują zniżkę na POZIOM II w wysokości 15% za cały pakiet.
Absolwenci POZIOMU I oraz POZIOMU II otrzymują zniżkę na POZIOM III w wysokości 20% za cały pakiet.

POZIOM IV jest dostępny dla absolwentów wszystkich trzech poziomów. Spotkania dla uczestników poziomu IV są DARMOWE!